Domeniul de utilizare:
Electromecanismele de macaz EM-5R-A-SLK sunt utilizate in instalatiile SCB. Functiile de baza ale electromecanismului de macaz sunt:
• Asigura conectarea si fixarea acului pe sina in pozitii extreme;
• Asigura controlul pozitiilor extreme al acelor macazului;
• Asigura o deplasare de 220 ± 5 mm, este de tip talonabil;
• Electromecanismele de macaz tip EM-5R-A-SLK pot fi actionate electric prin telecomanda de la o statie centrala sau manual cu ajutorul unei manivele;
• Electromecanismul este echipat cu un motor in curent alternativ/continuu;
Parametri tehnico-constructivi:
• Electromecanismele de macaz pot fi montate pe ambele parti ale schimbatorului de cale.
• Forta de manevrare:
– 7500 N la electromecanismele cu reductor EM-5R-A-SLK, în orice conditii, fara oprirea motorului;
– 4500 N pentru electromecanismele fara reductor EM-5R-A-SLK, în aceleasi conditii;
• Efortul de talonare maxim trebuie sa fie de 15000 N fara a provoca autotalonare;
• Electromecanismul este actionat de un motor electric trifazat (3×380 V) cu IP40 (SR EN 60529-95), tensiune nominala 3 x 380 V, curent maxim 2,29 A, viteza nominala 940 ± 10% rot. / min.si puterea nominala Pn = 750 ± 10 W;
Dimensiuni si greutate:
• Lungime: 865 mm;
• Latime: (inclusiv capacul de protectie al liniarelor de control): 1070 mm;
• Înaltime : 245 mm;
• Greutate: aproxinativ 210 Kg.
Acest nou tip de electromecanism este specific schimbatoarelor de cale cu sistem de inzavorare Spherolock si are urmatoarele performante:
• Prezinta siguranta ridicata in exploatare, datorita unui sistem de control imbunatatit si a unui set de liniare cu izolatii electrice;
• Are un grad de protectie imbunatatit prin reproiectarera zonelor de acces(capac superior din tabla striata pentru protectie mecanica sporita)
• Cursa liniarelor de control poate fi modificata din fabricatie pentru ca electromecanismul sa poata fi adaptat si la actionarea si controlul schimbatoarelor cu inima mobila
Electromecanismul tip EM-5R-A-SLK se livreaza cu un set de bare reglabile (una de actionare si 2 de control).Barele de control sunt realizate astfel incat montajul sistemului de actionare sa se faca in cuva metalica specifica schimbatorului de cale tip Spherolock. Fixarea electromecanismului la schimbator se face cu un suport metalic special proiectat, care pozitioneaza ansamblul in afara gabaritului de libera trecere.